დღე მესამე
წარვადგინეთ ჩვენს მიერ შერჩეულ თემაზე დამზადებული ბროშურა და ვისაუბრეთ მათზე. დავიყავით ჯგუფებად და ვიმსჯელეთ ჩვენს მიერ არჩეულ თემაზე. თემა დავყავით შინაარსობრივად, თემატურად, მიზნობრივად. ვისწავლეთ ბლოგის შექმნა და ჩვენს ბლოგზე განვლილი ტერენინგების შეფასების ჩაწერა. ტრენერს გავუგზავნეთ ჩვენი ბლოგის მისამართი. ჩემს მიერ არჩეული თემა ,,პერსონული კომპიუტერი"დავყავით კითხვებად.
შინაარსობრივი:
როდის შეიქმნა პირველი კომპიუტერი.
ვინ გამოიგონა კომპიუტერი
როგორ ვითარდებოდა კომპიუტერი
თემატური:
რისთვის გამოიყენება კომპიუტერი
ცვლის თუ არა კომპიუტერი სასწავლო პროცესს
კომპიუტერის უარყოფითი მხარეები
ზოგადი:
როგორ შეცვალა კომპიუტერმა სამყარო
შინაარსობრივი:
როდის შეიქმნა პირველი კომპიუტერი.
ვინ გამოიგონა კომპიუტერი
როგორ ვითარდებოდა კომპიუტერი
თემატური:
რისთვის გამოიყენება კომპიუტერი
ცვლის თუ არა კომპიუტერი სასწავლო პროცესს
კომპიუტერის უარყოფითი მხარეები
ზოგადი:
როგორ შეცვალა კომპიუტერმა სამყარო
როგორ შეცვალა? შეცვლის რა მოგახსენო ქალბატონო ნინო მაგრამ წიგნი რომ დაავიწყა ახალგაზრდობას ცხადია, ეს სამწუხარო რეალობაა! კომპიუტერის მოხმარების დადებით მხარეებზე აზრს თქვენგან მოვისმენ!
ReplyDelete